Aktuality

Z důvodu krizového opatření VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 26.2.2021 č. 217 se zakazuje s účinností od 1.3.2021 - 21.3.2021 přítomnost žáků a studentů v provozovnách stravovacích služeb.
S výjimkou školního stravování zaměstnanců přítomných na pracovišti a dětí, žáků a studentů účastnícího se vzdělávání ve škole.

Na základě rozhodnutí hejtmana Ústeckého kraje č. 481/2021/COV 19 byla Základní škola Štětí, Ostrovní 300, okres Litoměřice zařazena mezi školy vykonávající péči o děti za nouzového stavu ve věku od 2 do 10 let (na ZŠ od 6 do 10 let), jejichž zákonní zástupci jsou zaměstnanci:

  1. Bezpečnostních sborů + obecní policie + příslušníci ozbrojených sil,
  2. poskytovatelů zdravotních služeb a orgánů ochrany veřejného zdraví,
  3. zaměstnanci uvedení v § 115 odst. 1 a další zaměstnanci v sociálních službách podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
  4. sociální pracovníci zařazení k výkonu sociální práce na krajských a obecních úřadech podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
  5. sociální pracovníci a další odborní pracovníci vykonávající činnosti podle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí,
  6. zaměstnanci určené školy nebo školského zařízení.

Péče bude zahájena v pondělí 8. 3. 2021 v čase od 6:30 do 16:00 hodin. Bude zajištěno stravování (hrazené zřizovatelem školy).

Přihlášky posílejte na níže uvedené kontakty do pátku 5. 3. 2021 do 10:00 hodin.

Zájemci o tuto péči volejte zástupkyni ředitele školy (Mgr. Ilona Stieranková): 734 244 699 nebo pište na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., a to v čase od 8:00 do 18:00 hodin.

Jiří Šlégl (ředitel Základní školy, Ostrovní 300)

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy informuje, že vzhledem k nepříznivé epidemiologické situaci vláda ČR dne 26. února 2021 přijala krizové opatření č. 200 (celé znění najdete ZDE), kterým se nad rámec dosavadních opatření:

ZAKAZUJE OSOBNÍ PŘÍTOMNOST:

  • dětí v mateřské škole
  • dětí v přípravné třídě
  • žáků 1. a 2. ročníků základní školy
  • žáků prvního stupně základní školy, pokud jsou zařazeni do třídy společně se žáky 1. nebo 2. ročníků základní školy
  • dětí v přípravném stupni základní školy speciální
  • žáků v základních školách nebo třídách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
  • žáků v oboru vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
  • ve zbývajících školních klubech a družinách, které mohly být v určitých specifických případech v provozu

Základní a střední školy poskytují těmto dětem nebo žákům vzdělávání distančním způsobem, které je POVINNÉ.

Dětem ve věku od 2 do 10 let, jejichž zákonní zástupci jsou pracovníky vybraných profesí nezbytných pro chod státu, může být poskytována péče v určených školách a školských zařízeních, viz krizové opatření č. 212 ze dne 26. února 2021 (dostupné ZDE).

OŠETŘOVNÉ: informace týkající se ošetřovného na dítě naleznete na webu ČSSZ (https://www.cssz.cz/web/cz/aktualni-informace-k-osetrovnemu). Podle nových pravidel škola již nevyplňuje žádné potvrzení.

Vážení žáci, vážení zákonní zástupci žáků.

Máme za sebou další nestandardní pololetí a s ním spojené nestandardní vydávání vysvědčení. Níže pár informací k průběhu vydávání pololetního vysvědčení.

PT, 1. a 2. ročník – výpis z vysvědčení bude žákům vydán dne 28.01.2021 ve škole jejich TU. Zákonným zástupcům žáků 3. – 9. tříd bude zaslán výpis z vysvědčení emailem dne 28.01.2021.

Upozorňujeme, že takto zaslaný výpis z vysvědčení má pouze informativní charakter, a že originál výpisu bude žákům předán nejpozději třetí den po návratu do prezenčního vyučování. Tímto také žádáme ZZŽ, aby formou ankety odpověděli TU ve zprávě v ŠOL, že výpis z vysvědčení viděli.

Přejeme pevné zdraví a věříme, že pololetní hodnocení bude pro žáky povzbuzením a motivací k další práci.
 
Sekretariát školy

4. 1. 2021 vydalo MŠMT „Doporučení pro školy k hodnocení na vysvědčení za I. pololetí 2020/2021“, které vybízí k případnému využití slovního hodnocení, což nějak nezpochybňujeme. Nicméně naše škola prozatím zůstane u doposud obvyklého hodnocení „známkami“ (klasifikačními stupni) plně v souladu se schváleným školním řádem. O pololetním prospěchu vašich dětí budete informováni prostřednictvím Školy OnLine 28. 1. 2021. Tištěnou podobu hodnocení (výpis z vysvědčení) pak žáci obdrží nejpozději třetí den po návratu do školy.                                                                                                                                  

Vedení školy

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Informuje, že provoz škol a školských zařízení v období od 11. do 22. ledna i nadále probíhá ve stejném režimu jako v období od 27. prosince 2020 do 10. ledna 2021 (viz Informací k provozu škol a školských zařízení ZDE).
  • Nově je od 11. ledna 2021 na vyšších odborných školách umožněno konání zkoušek max. do 10 osob. Při organizaci zkoušek je nutné dodržovat hygienická a protiepidemická opatření podle manuálu Provoz škol a školských zařízení ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke covid-19 (ZDE).
  • Usnesením Vlády České republiky ze dne 7. ledna 2021 č. 12 (ZDE) byla prodloužena účinnost usnesení, na základě něhož bylo hejtmanům krajů a primátorovi hlavního města Prahy nařízeno určit školu nebo školské zařízení, které bude vykonávat nezbytnou péči o děti rodičů vybraných profesí (ZDE).

Vážení zákonní zástupci žáků, milé žákyně, milí žáci, kolegyně a kolegové.

Na základě Usnesení Vlády ČR ze dne 23.12.2020 se mění informace MŠMT k provozu škol a školských zařízení s účinností od 27.12.2020 do 10.01.2021.

Od 04. 01. 2021 je povolena osobní přítomnost pouze žákům PT, 1. A, B a 2.A. Žáci 3. – 9. tříd se budou vzdělávat dle rozvrhu DV, který najdete zde.

Žáci i zaměstnanci školy mají povinnost nosit roušky po celou dobu pobytu ve škole, a to bez výjimky (včetně školní družiny – vládní nařízení). Je-li nezbytné, aby žáci při výuce viděli na ústa učitele, je možné ochranu nosu a úst u učitele výjimečně nahradit ochranným štítem, pokud je dodržena vzdálenost alespoň 2 metry od všech osob. Jinak ochranný štít není považován za dostatečnou ochranu. Za ochranné prostředky dýchacích cest (nos, ústa) je akceptovatelná rouška, ústenka, šátek, šál nebo jiné prostředky. V rámci dodržení hygienických postupů je žádoucí, aby každý žák byl vybaven rolí papírových utěrek, které budou k dispozici v každé třídě, a papírovými kapesníky pro rychlou potřebu. Prosíme ZZŽ, aby zajistili sáčky na čisté a použité ústenky svých dětí, doporučený počet ústenek na den je 3-5 ks.

Organizace výuky:

  1. Žáci jsou povinni dodržovat všechna stanovená hygienická nařízení a respektovat pokyny vyučujících.
  2. Po příchodu do budovy si žáci v co nejkratším čase umyjí a vydezinfikují ruce. Dezinfekční prostředky jsou k dispozici ve vestibulu školy, na toaletách i v každé třídě.
  3. Žáci budou opakovaně poučováni o dodržování hygienických zásad – mytí rukou i používání jednorázových papírových kapesníčků.
  4. Bude zajištěno dostatečné větrání i průběžný úklid prostor dezinfekčními prostředky.
  5. Osoby s příznaky infekčního onemocnění nesmí do školy vstoupit. Sledujte tedy aktuální zdravotní stav svých dětí a striktně dodržujte toto opatření.
  6. V případě, že se do školy dostaví žák s výše uvedenými příznaky, budete okamžitě kontaktováni. Totéž platí v případě, kdy se toto projeví během vyučování. Je velmi důležité, abyste si po případném telefonátu od nás dítě co nejrychleji ze školy vyzvedli.
  7. V případě prokázané nákazy Covidem-19 u dítěte či v rodině kontaktujte třídní učitelku či učitele.
  8. Výuka PT, 1.A, B a 2. A probíhá prezenčně dle standardního rozvrhu jednotlivých tříd v ŠOL. Výuka 3. – 9. ročníku probíhá distančně, dle daného rozvrhu na webu školy zde. V případě mimořádných úprav budete informováni třídními učiteli.
  9. Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
  10. Prosíme o dodržování času příchodu do školy.
  11. Žáci budou před školou i ve společných prostorách školy dodržovat předepsané rozestupy.
  12. Před školou a ve všech prostorách školy musí mít žáci ústa i nos zakryté rouškou, a to po celou dobu. Vybavte prosím žáky 3-5 rouškami na den, v případě pobytu ve školní družině jejich vyšším počtem.
  13. Dále prosíme, aby žáci měli také mikinu nebo svetr, ve třídách se bude více větrat.

Provoz ŠD pokračuje pro prezenčně vzdělávané žáky za dodržení homogenity skupiny stejné jako ve třídě. Ranní provoz 06:00-07:40 hod, odpolední provoz 11:40 – 16:00 hod.

Nadále platí přísný zákaz vstupu třetích osob do budovy školy, předávání materiálů k výuce bude probíhat dle dohody s třídní učitelkou před budovou školy.

Nadále také platí zákaz zpěvu a sportovních činností při vzdělávání (včetně plavání).

Celé znění s pokyny z MŠMT naleznete zde.

CŠJ dle rozpisu zde.

Rozpis vyzvedávání žáků TU a AP před budovou školy od 04. 01. 2021

  • 07:40 hod, 0.A
  • 07:45 hod, 1.A
  • 07:50 hod, 1.B
  • 07:55 hod, 2.A

Rozpis ŠD od 04.01.2021

  • Eliška Bubeníčková, žlutá, 0. A
  • Eva Kabíčková, červená, 1. A
  • Šárka Luňáková, zelená, 1. B
  • Marcela Kupková, modrá, 2. A

Velmi děkujeme za spolupráci a za odvedenou práci. Přejeme Všem pevné zdraví a dobrý vstup do dalšího roku.

Vedení školy

Škola Online
he Duke of Edinburgh´s International Award – Mezinárodní cena vévody z Edinburghu
Elektronická registrace k zápisu do 1. ročníku, přípravné třídy
Informace Ukrajina
Školní poradenské pracoviště
Školní jídelna

Kontakty

Základní škola Štětí Ostrovní,
okres Litoměřice,
Ostrovní 300,
411 08 Štětí

Telefon
+420 416 812 520
+420 411 130 332

E-mail
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Datová schránka
4WPPDRX

Pověřenec GDPR
Ing. Jiří Tyšer
Tel.: +420 777 220 214
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Všechny kontakty
Prohlášení o přístupnosti
Úvod
Školní jídelna
Škola online
Družina
Poradenství
Co nás čeka
Co se stalo
Dokumenty
Kontakty